Doprava

Dodanie tovaru a platobné podmienky sú súčasťou obchodných podmienok internetového obchodu fancard.sk.

 

V Platobné a dodacie podmienky

 

1. Pri Objednávke Tovaru si Kupujúci zvolí spôsob, akým mu Predávajúci dodá Tovar a akým spôsobom uhradí Predávajúcemu kúpnu cenu za objednaný Tovar.

 

2. Kupujúci si môže zvoliť jeden z nasledujúcich spôsobov dodania Tovaru:

2.1 osobný odber v predajni Predávajúceho – Bartolomej Janočko, Lúčna 825/2, 09301 Vranov nad Topľou, adresa predajňa: budova Dpčko, ul. M.R.Štefánika 876, 09301 Vranov nad Topľou, (ďalej ako „predajňa“) počas otváracích hodín alebo

 

2.2 doručenie prostredníctvom kuriérskych spoločností ( Packeta Slovakia s. r. o.) alebo poštového podniku (Slovenská pošta, a.s.) na miesto určené Kupujúcim v Objednávke.

 

3. Kupujúci si môže zvoliť jeden z nasledujúcich spôsobov úhrady ceny za Tovar:
 

3.1 v hotovosti pri prevzatí Tovaru, ak si zvolí ako spôsob dodania Tovaru osobný odber v predajni Predávajúceho počas otváracích hodín predajne podľa bodu 2.1. tohto článku obchodných podmienok,

 

3.2 v hotovosti pri doručení Tovaru na dobierku prostredníctvom kuriérskych spoločností alebo poštového podniku na miesto určené Kupujúcim podľa bodu 2.2. tohto článku obchodných podmienok alebo

 

3.3 bezhotovostne prostredníctvom elektronickej platobnej brány CardPay Tatrabanka.

 

4. Pri dodaní Tovaru prostredníctvom doručenia na adresu dodania (miesto určené Kupujúcim) podľa bodu 2.2. tohto článku obchodných podmienok Predávajúci odošle Tovar v čo najkratšom možnom termíne, spravidla do 3-5 nasledujúcich pracovných dní od Potvrdenia Objednávky Predávajúcim, vždy však najneskôr do 15 dní odo dňa Potvrdenia objednávky Predávajúcim. Predávajúci informuje Kupujúceho prostredníctvom elektronickej správy o odoslaní Tovaru a predpokladanej dodacej dobe v súlade s týmto bodom týchto obchodných podmienok spravidla v Potvrdení objednávky.

 

5. V prípade, ak si Kupujúci zvolí ako spôsob dodania Tovaru doručenie na miesto určené Kupujúcim podľa bodu 2.2. tohto článku obchodných podmienok, je Kupujúci povinný uhradiť Predávajúcemu okrem ceny za Tovar aj poplatok za doručenie Tovaru vo výške uvedenej v Objednávkovom formulári, a to v závislosti od spoločnosti, uvedenej v bode 2.2. tohto článku obchodných podmienok, ktorá Tovar doručuje.

 

6. V prípade, ak si Kupujúci zvolí ako spôsob úhrady ceny za Tovar platbu v hotovosti pri prevzatí Tovaru v predajni Predávajúceho (podľa bodu 3.1. týchto obchodných podmienok) alebo platbu v hotovosti pri doručení Tovaru na dobierku (podľa bodu 3.2. týchto obchodných podmienok), je Predávajúci oprávnený si účtovať okrem ceny za Tovar aj poplatok za dobierku, ktorá je v príslušnej výške vždy uvedená v Objednávkovom formulári.

 

7. Pri Objednávke Tovaru v celkovej hodnote nad 100,- EUR Predávajúci neúčtuje Kupujúcemu za dodanie Tovaru žiadny poplatok. Dodanie Objednávky v hodnote podľa predchádzajúcej vety je bezplatné.

 

8. Pri doručovaní Tovaru na miesto určené Kupujúcim podľa bodu 2.2. tohto článku obchodných podmienok je Kupujúci povinný objednaný Tovar prevziať na dohodnutom mieste a v dohodnutom čase.

 

9. V prípade, že je z dôvodov na strane Kupujúceho nutné Tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v Objednávke, je Kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním Tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.

 

10. Predávajúci si vyhradzuje právo určiť dni, počas ktorých nebude odosielať. O tejto skutočnosti bude vopred a včas informovať Kupujúcich v elektronickom obchode.

 

11. Dodanie Tovaru sa považuje za uskutočnené odovzdaním Tovaru Kupujúcemu. V prípade, ak Predávajúci dopraví objednaný Tovar Kupujúcemu na miesto určené v Potvrdení objednávky, je Kupujúci povinný prevziať Tovar osobne alebo zabezpečiť, aby Tovar prevzala ním určená oprávnená osoba.

 

12. Vlastnícke právo k Tovaru prechádza z Predávajúceho na Kupujúceho odovzdaním Tovaru Kupujúcemu pri jeho dodaní. Od momentu odovzdania Tovaru Kupujúcemu prechádza na Kupujúceho nebezpečenstve vzniku škody na Tovare.

 

13. Kupujúci je povinný po prevzatí Tovaru zásielku skontrolovať, najmä preveriť, či obal, v ktorom je Tovar zabalený nie je poškodený alebo iným spôsobom znehodnotený.

 

14. Pri Tovare označenom v elektronickom obchode ako „NEDOSTUPNÝ/VYPREDANÝ“ alebo iným obdobným označením, ktorý nie je v danom momente na sklade, je Predávajúci povinný informovať Kupujúceho e-mailom alebo inou formou o dostupnosti uvedeného Tovaru ako aj o dodacích lehotách v lehote 3 pracovných dní odo dňa dopytu Kupujúceho, resp. jeho žiadosti o poskytnutie uvedenej informácie či iného dopytu, z ktorého je zrejmý záujem Kupujúceho o uvedený Tovar.

Copyright 2024 - 2025 © fancard.sk